De nieuwe normale (thuis)werkvloer
JENS advocaten organiseert een webinar over de nieuwe normale (thuis)werkvloer voor werkgevers/ondernemers en HR-medewerkers.
Door Corona is mede onze kijk op thuiswerken veranderd. Thuiswerken zal – zo het zich laat aanzien – niet meer een uitzondering zijn. Flexibel werken en duurzame mobiliteit staan inmiddels hoog op de agenda. Maar zo eenvoudig als het lijkt, is het helaas (nog) niet. Waar moet je op letten als werkgever? Wat zijn de (juridische) haken en ogen?
Tijdens dit IntelliJENS Webinar gaan wij in op de navolgende onderwerpen:
- Juridisch kader
- Voor- en nadelen thuiswerken
- Managen van thuiswerken
- Faciliteren van thuiswerken (waaronder: arbonormen, kosten en fiscale aspecten, aansprakelijkheid, thuiswerkbeleid en rol Ondernemingsraad)
- Verbetertraject bij disfunctionerende thuiswerker
Gedurende dit webinar is er gelegenheid tot het stellen van vragen. Wij geven vanzelfsprekend ook bruikbare praktijktips. Dit webinar wordt op drie tijdstippen gegeven om zoveel mogelijk mensen het te kunnen laten bijwonen, en wel op:
- woensdag 15 september a.s. van 15:30 tot 17:00 uur
- dinsdag 28 september a.s. van 15:30 tot 17:00 uur
- dinsdag 5 oktober a.s. van 15:30 tot 17:00 uur
Let wel: u kunt zich slechts voor één van de drie tijdstippen inschrijven voor het webinar!
Indien u interesse heeft om dit webinar gratis bij te wonen, dan kunt u zich aanmelden door middel van het sturen van de volgende e-mail naar k.kaspers@jensadvocaten.nl en/of info@jensadvocaten.nl:
Hierbij meld ik mij aan voor het webinar op <15 september a.s. OF op 28 september a.s. OF op 5 oktober a.s.> Ik ontvang t.z.t. graag de link om deel te nemen.
Wij zien u graag in beeld verschijnen!
Hartelijke groet,
Het team van JENS advocaten